Уважаеми родители,
Обучението
по английски език в предучилищна възраст е поставено върху разговорна основа.
То е структурирано изцяло на базата на общуването – децата се включват в
разнообразни и интересни дейности, подчинени на водещите дейности – игра, рисуване,
пеене.
Курсът на обучение е комуникативен по
своята същност, чрез него се изграждат елементарни навици за общуване на
английски език, и позволява по-късно да се премине от аудиране и говорене към
останалите видове речева дейност.
За по-приятната работа на вашите деца
и за ваше улеснение ние, учителите в дружества "Атапис", създадохме учебни книжки. По своята същност това са
малки книжки за оцветяване, в които, разделени по теми, са подредени думичките,
предвидени за усвояване.
За да помогнете на децата си по-лесно
да усвоят новите знания можете заедно да работите в книжките по английски език.
Ако, оцветявайки любимите си герои децата повтарят научените в детската градина
думички, те неусетно ще ги затвърдят. В същото време по учебната книжка се
работи и в детската градина. По този начин се създава навик за изпълнение на
“домашна работа” и ангажимент на детето
да донесе книжката в детската градина за следващия урок по английски /главно за
децата от III и IV група/.
Вярвам, че нашите усилия и вашата
помощ ще провокират детската любознателност и ще поддържат интереса на децата
към чуждия език.
Искам да благодаря на Госпожа Попова за старанието и вниманието, което полага към нашите скъпи деца, както и търпението което има. Много съм благодарна и за обучението по Английски език с което изучава децата. Гордеем се с Вас!
ОтговорИзтриванеКато всеки родител, който иска най-доброто за детето си и аз искам то да започне своето обучение по чужд език възможно най-рано. В днешно време не може без английски, даже се иска и втори език. Но се притеснявам дали на детето няма да му е трудно да усвоява две азбуки и начин на изразяване, когато стане първи клас и започнат да изучават и българския правопис и граматика? Книжките за оцветяване много ми харесват като идея, а децата запомнят страшно лесно всяка една информация. Може би ако не се намесва английската азбука, а само устно учат езика е по-добре за тях в един по-късен етап.
ОтговорИзтриванеОбучението, което провеждам е само устно! Азбуката се учи във втори клас, след като децата усвоят писането на български език, въпреки че аз лично смятам, че и на фона на задължителната програма за нашите ученици и тази възраст е твърде ранна за писане на английски. Не ме разбирайте погрешно - езици трябва да се учат и говоримо, и писмено! Но за нашите деца това е прекалено трудно и за съжаление ги отказва!
Изтриване